הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/16/2012 11:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  אני לשמחתי...
נושא: אני לשמחתי... תאריך: 7/16/2012 11:43:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

לא נתקלתי בבעיות מיוחדות עם אלו שהיו לי (ג´וסי 5 ו-7 שעבדו די קשה ועשו את העבודה מעולה) מלבד הצרימות בעת בלימה אבל הבעיה הזו נפתרה בהחלפת הרפידות.


חזרה לפורום