טקסט הודעת פורום
| 7/16/2012 11:43:00 AM |
|
נושא: אני לשמחתי... תאריך: 7/16/2012 11:43:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
לא נתקלתי בבעיות מיוחדות עם אלו שהיו לי (ג´וסי 5 ו-7 שעבדו די קשה ועשו את העבודה מעולה) מלבד הצרימות בעת בלימה אבל הבעיה הזו נפתרה בהחלפת הרפידות.
|
חזרה לפורום |
|
|