נושא: יעוץ | דגם Merida Tfs XT-D 2012 תאריך: 7/16/2012 3:29:00 PM
מחבר/ת: שלומי מליח
האמת אני רוצה לשמוע דעות גם לגבי האופניים וגם לגבי הרכיבים המותקנים עליהם ממעצורים ועד מערכות הינע והבולם הקדמי
רכבתי עליהם הנוחות הוא נוחה זה היה רכיבת ניסיון של 2 דקות ממש מחוץ לחנות
חשוב לציין סגנון רכיבה קרוס קאנטרי שבילים לבנים ואפילו כביש ( סובב כינרת) ועוד
חשוב לי לדעת על בולם הקדמי במיוחד
קישור לאופניים
http://www.merida-bikes.com/en_gb/bike/2012/24/MTB+Hardtails/Big+Nine+TFS+XT-D+
|