נושא: Welcome... תאריך: 7/18/2012 7:08:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
לדעתי משהו בסגנון הזה: http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=142954#Image זו אופציה לא רעה כנקודת התחלה. מה הגובה שלך? מעבר לאופניים תצטרך לקנות קסדה,כפפות (עדיף ארוכות וגם בקיץ), תיק רכיבה עם שקית מים, פנימית ספייר עם חומר וכפות חליצה.
|