נושא: זו הייתה דוגמא... תאריך: 7/18/2012 7:25:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל
לאופניים לא רעים להתחלה, את החריש תעשה לבד. בגובה שלך אתה על גבול מידות של מדיום ולארג׳, ישנן חברות המייצרות שלדות ״קצת גדולות״ למידה כך שכשאתה בוחן אופניים שים לב שאתה לא מתוח מדי או מרגיש לך ״צפוף״ מדי על האופניים.
|