טקסט הודעת פורום
| 7/18/2012 12:51:00 PM |
|
נושא: בסה"כ... תאריך: 7/18/2012 12:51:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
הרכיבים ברמה טובה,אני אישית לא ראיתי איזכור לגבי סוג המעבירים וחבל שלא הוסיפו נתוני גיאומטריה. לרכיבת XC האופניים די יספקו אותך לדעתי אך לא מניסיוני האישי אלא רק על סמך מפרט הרכיבים.
|
חזרה לפורום |
|
|