הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/19/2012 9:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nativ עם תוכן  שאלה לגבי סינגל אלון הגליל / שמשית / הסוללים
נושא: שאלה לגבי סינגל אלון הגליל / שמשית / הסוללים תאריך: 7/19/2012 9:22:00 AM
מחבר/ת: nativ

באיזו שעה כדאי להתחיל אותם כדי לא לסבול מהחום?

( חשבתי להתחיל בסביבות 7 בבוקר... )


חזרה לפורום