טקסט הודעת פורום
7/19/2012 9:22:00 AM
nativ
שאלה לגבי סינגל אלון הגליל / שמשית / הסוללים
נושא:
שאלה לגבי סינגל אלון הגליל / שמשית / הסוללים
תאריך:
7/19/2012 9:22:00 AM
מחבר/ת:
nativ
באיזו שעה כדאי להתחיל אותם כדי לא לסבול מהחום?
( חשבתי להתחיל בסביבות 7 בבוקר... )
חזרה לפורום