נושא: מאוד תלוי.. תאריך: 7/19/2012 10:37:00 AM
מחבר/ת: לאונרדו גלינובסקי
התשובה תלויה באיזה סינגלים מהם אתה תעבור..במידה ותחבר את כולם יחד..שזה כ 42 ק״מ כדאי שתתחיל בסביבות 6 וחצי אם המרחק קטן יותר אז 7 זה סביר..גם תלוי בקצב..העיקר שתמנע להיקלע לרכיבה אחרי 10 וחצי..בחום הזה זה די קשה..אם אתה מחפש פרטנר לרכיבה בשבת הקרובה אז צור איתי קשר במייל
|