טקסט הודעת פורום
7/19/2012 11:03:00 AM
תומר סבאן
שלום
נושא:
שלום
תאריך:
7/19/2012 11:03:00 AM
מחבר/ת:
תומר סבאן
שלום אני רוצה לירכב איתך ותישמע אני הלכתי על זנב קשיח זה בשביל להרגיש תרכיבה תיקח תזנב קשיח ואני חיפאי ונוסע ביערות הכרמל
חזרה לפורום