נושא: עזרה ברכישת אופניים מייבוא תאריך: 7/19/2012 10:33:00 PM
מחבר/ת: עידו טייב
האם אופניים לא ממותגות (יבוא מסין) שעשויות מאלומניום מטוסים (או משהו כזה...),מעצורי דיסק (קדמי ואחורי),24 הילוכים (של Shimano) ב1500 ש"ח זה זול או יקר? והאם זה מומלץ? צרפתי את המפרט הטכני המלא אשמח לעזרה. זה המפרט הטכני כנסו לקישור ותגדילו כדי לראות את הכתב בברור http://www.uploads.co.il/uploads/images/526971226.jpg
|