טקסט הודעת פורום
| 7/19/2012 11:07:00 PM |
|
נושא: יקר מאוד תאריך: 7/19/2012 11:07:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ
אופניים בלי אבא ואמא, בלי אחריות ובלי תמיכה לא שווה לקנות. במחיר הזה אפשר לקנות אופניים ממותגות מחנות רצינית עם כול היתרונות. אופניים זה כמו סלולר, הרבה פעמים השירות של אחרי הקנייה הוא זה שקובע
|
חזרה לפורום |
|
|