הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/20/2012 11:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nativ עם תוכן  ביב רכיבה
נושא: ביב רכיבה תאריך: 7/20/2012 11:39:00 AM
מחבר/ת: nativ

חבר הביא לי ביב רכיבה שקנה בחו"ל ( ביקשתי שיקנה כשהיה בחו"ל לפי המידה שלי) , הוא התבלבל קצת והביא לי מידה אחת יותר גדולה , מדדתי את זה זה נוח אבל רציתי לדעת האם בגלל שזה במידה אחת יותר גדול האם אני ארגיש זאת ברכיבה?


חזרה לפורום