טקסט הודעת פורום
| 7/20/2012 11:39:00 AM |
|
נושא: ביב רכיבה תאריך: 7/20/2012 11:39:00 AM
מחבר/ת: nativ
חבר הביא לי ביב רכיבה שקנה בחו"ל ( ביקשתי שיקנה כשהיה בחו"ל לפי המידה שלי) , הוא התבלבל קצת והביא לי מידה אחת יותר גדולה , מדדתי את זה זה נוח אבל רציתי לדעת האם בגלל שזה במידה אחת יותר גדול האם אני ארגיש זאת ברכיבה?
|
חזרה לפורום |
|
|