הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/20/2012 11:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אהוד זילברמן עם תוכן  כן...
נושא: כן... תאריך: 7/20/2012 11:18:00 PM
מחבר/ת: אהוד זילברמן

תודה רבה קודם כל...
ההעדפה שלי היא אופני AM אבל פשוט שיהיו חזקות גם לFR (לא קשה)
ובקשר לטאוקלי- אני לא חושב שהמשקל הוא בעיה כי אני בן 13- 1.61 מ´ ו53 ק"ג...
והקונה לפי דעתי הם stab


חזרה לפורום