טקסט הודעת פורום
| 7/20/2012 11:18:00 PM |
|
נושא: כן... תאריך: 7/20/2012 11:18:00 PM
מחבר/ת: אהוד זילברמן
תודה רבה קודם כל... ההעדפה שלי היא אופני AM אבל פשוט שיהיו חזקות גם לFR (לא קשה) ובקשר לטאוקלי- אני לא חושב שהמשקל הוא בעיה כי אני בן 13- 1.61 מ´ ו53 ק"ג... והקונה לפי דעתי הם stab
|
חזרה לפורום |
|
|