הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/20/2012 11:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nativ עם תוכן  היי לאונרדו , לא יצא לי לעשות אותו היום , אני
נושא: היי לאונרדו , לא יצא לי לעשות אותו היום , אני תאריך: 7/20/2012 11:53:00 PM
מחבר/ת: nativ

מתכנן לעשות אותו מחר בקצב נורמלי שייקח כ3.5 עד 4 שע´ , אם אתה מעוניין תשאיר לי טלפון ואני אצור איתך קשר כשאתעורר...

אני מאמין שאהיה שם בין 6:30 ל- 7:00

נתיב


חזרה לפורום