טקסט הודעת פורום
| 7/20/2012 11:53:00 PM |
|
נושא: היי לאונרדו , לא יצא לי לעשות אותו היום , אני תאריך: 7/20/2012 11:53:00 PM
מחבר/ת: nativ
מתכנן לעשות אותו מחר בקצב נורמלי שייקח כ3.5 עד 4 שע´ , אם אתה מעוניין תשאיר לי טלפון ואני אצור איתך קשר כשאתעורר...
אני מאמין שאהיה שם בין 6:30 ל- 7:00
נתיב
|
חזרה לפורום |
|
|