הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/22/2012 5:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יגיל הנקין עם תוכן  ניסיתי את ה-Elixir R וגם ה-XT -
נושא: ניסיתי את ה-Elixir R וגם ה-XT -  תאריך: 7/22/2012 5:18:00 PM
מחבר/ת: יגיל הנקין

שניהם גרסה-אחת-למעלה של מה שאתה בודק (ההבדל בין ה-SLX ל-XT הוא כמעט רק קוסמטי וקצת משקל. הבלימה אותה בלימה). ה-XT הרבה יותר נוחים, מכל בחינה שהיא: בלידינג, הנדסת אנוש, ובאופן כללי.

עכשיו, השאלה אם בכלל אתה צריך לשדרג. גם נוזל בלמים הידראולי מתחמם, והגם שלברקסים הידראוליים יש בד"כ יותר כח, יצא לי לבצע רכיבות ארוכות עם ה-BB7 המכני של אויד בלי לסבול מהתחממות - וגם לא מאוד סביר שתאבד את כל הכח כתוצאה מהתחממות, גם אם תלחץ על הבלמים כל הזמן. את בעיית ההתחממות אפשר להקל מאוד על ידי החלפה לרוטורים מאווררים יותר ולרפידות Sintered שעמידות יותר בחום; הייתי מנסה את זה לפני הצעד היקר של החלפת מערכת הבלמים.




חזרה לפורום