טקסט הודעת פורום
| 7/22/2012 7:41:00 PM |
|
נושא: הכביש הזה בחלקים גדולים ממנו תאריך: 7/22/2012 7:41:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הוא כביש צר, ללא שוליים, ומפותל מאוד. יש שם קטעים שגם 30 קמ"ש זה מהר מדי - ויש נהגים שנוסעים שם מהר מדי, בעיקר בעונה זו (עם ריבוי התיירים והמטיילים).
לא מומלץ, לדעתי.
|
חזרה לפורום |
|
|