נושא: למה חסר? תאריך: 7/23/2012 12:46:00 AM
מחבר/ת: יגיל הנקין
הקייק 3 הם אופניים נחמדים מאוד. הצמיגים נראים לי מוגזמים בהחלט לצרכיכם (עדיף צמיג צר יותר שמתמודד טוב עם כבישים; צמיגים של 2.35 הם אוברקיל רציני), על המחיר אין לי מה לומר כי אני לא יודע. הבעיה העיקרית שמוכרת עם הקייק היא נטייה לתקיעת שרשרת (Chainsuck). ניתן לטיפול (ראה פירוט פה: http://www.fagan.co.za/Bikes/Csuck/), אבל כדאי ללכת לחנות כדי שיכיילו את ההילוכים כמו שצריך ואולי גם יתקינו מגן למניעת נפילת שרשרת. בכל מקרה, אני לא בטוח שהבנתי מה השאלה. קנית? האופניים בסדר? תיהנה!
|