נושא: נשבר חלק בturner flux תאריך: 7/25/2012 5:20:00 PM
מחבר/ת: oded mallal
מי יודע מי מכיר איפה אפשר להשיג "רוקרים" לאופני הטרנר שלי ( החלק שמחבר בן המשולשים דרך הבולם האחורי) בלעדי החלק הזה שנשבר בשבת האחרונה האופניים לא שוות כלום כך שהשקעה כלכך גדולה ירדה לטימיון האופניים משנת 2007
|