טקסט הודעת פורום
| 11/22/2002 2:44:00 PM |
|
נושא: האם זה מזיק לאופניים?????? תאריך: 11/22/2002 2:44:00 PM
מחבר/ת: דויד שירי
אחלה סרטונים הם מדגימים בצורה טובה אבל יש לי שאלה אני רוצה להתחיל להתאמן על זה אבל רציתי לדעת מה הסיכוי שאני יעקם ג´רנט או יעשה נזק לגוף .?????
|
חזרה לפורום |
|
|