טקסט הודעת פורום
7/25/2012 6:17:00 PM
איתן ברמן
שאלת את היבואן?
נושא:
שאלת את היבואן?
תאריך:
7/25/2012 6:17:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
היבואן שלך הוא "פדלים", ומנסיוני הם מאוד אדיבים ויעילים גם בטלפון:
http://www.pedalim.com/Page.asp?page=197
חזרה לפורום