נושא: התיעצות לגבי מעצור אחורי שלא ניתן לתיקון תאריך: 7/26/2012 2:13:00 PM
מחבר/ת: eli bel
ברשותי אופניי ספשלייזד fsr xc pro לאחר שנה וחצי של רכיבה לערך התגלתה בעיה במעצור אחורי מסוג avid elxir 5 במצמן ניסו לתקן את הבעיה אך ללא הצלחה במשך 3 פעמים והציעו לי לקנות בולם חדש והפעם של שימנו. אני מאוד מתוסכל ממצב שהיבואן לא יכול לתקן בעיה באופניים שמכר בעוד שליין של המעצור הזה נמצא בדגמים רבים שלהם. רעיונות למצב ביש זה יתקבלו בברכה אלי
|