הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/27/2012 8:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון טננבאום עם תוכן  חוליית נדנדה
נושא: חוליית נדנדה תאריך: 7/27/2012 8:21:00 AM
מחבר/ת: אלון טננבאום

הי

ברשותי flux 2011 כך שאני מבין לליבך.

אני מציע שתישלח מייל לאתר של turner בצרוף הצילום של

הרוקר השבור ציין רוקר שמאלי או ימני בהתאם, את שנת ייצור

השילדה ותמתין לתשובה הם עונים די מהר מניסיוני.

בהצלחה.


חזרה לפורום