הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/27/2012 11:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם נסים עם תוכן  שמיניות בגלגל
נושא: שמיניות בגלגל תאריך: 7/27/2012 11:47:00 AM
מחבר/ת: נעם נסים

האם משנה אם יש הברגה או פתיחה מהירה לשמיניות בגלגל?
תודה


חזרה לפורום