טקסט הודעת פורום
7/27/2012 11:47:00 AM
נעם נסים
שמיניות בגלגל
נושא:
שמיניות בגלגל
תאריך:
7/27/2012 11:47:00 AM
מחבר/ת:
נעם נסים
האם משנה אם יש הברגה או פתיחה מהירה לשמיניות בגלגל?
תודה
חזרה לפורום