טקסט הודעת פורום
7/30/2012 11:13:00 AM
eli bel
קניית בולם יד 2
נושא:
קניית בולם יד 2
תאריך:
7/30/2012 11:13:00 AM
מחבר/ת:
eli bel
האם כדאי לקנות יד שניה אויד במחיר שפוי
אויד יד שנייה עולה בערך בין 300 שח ל 400
בולם חדש של שימנו SLX עולה 1100
חזרה לפורום