הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2012 11:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eli bel עם תוכן  קניית בולם יד 2
נושא: קניית בולם יד 2  תאריך: 7/30/2012 11:13:00 AM
מחבר/ת: eli bel

האם כדאי לקנות יד שניה אויד במחיר שפוי
אויד יד שנייה עולה בערך בין 300 שח ל 400
בולם חדש של שימנו SLX עולה 1100



חזרה לפורום