נושא: לא שווה תאריך: 7/30/2012 2:41:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ
המחירים של האוויד המשומש לא סתם כאלו זולים. הם פשוט בלמים לא משהוא. אם אתה רוצה להשקיע, הSLX שווה ביותר או אפילו הדאור החדשים שהם גם די זולים והרבה יותר טובים מאוויד. דבר נוסף זה לשלוח את הבלמים ליבואן של אוויד, קובי. טיפול מקיף עולה סביב ה400 לזוג ועשוי לפתור את הבעייה.
|