הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2012 2:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  למה שוב אויד?
נושא: למה שוב אויד? תאריך: 7/30/2012 2:46:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

כנס כאן באתר ותראה
יש דאור משומשים ב 250
יש XT משומשים ב 550 שהם מעצורים ברמה גבוהה מאד

http://www.harim.co.il/Yad2/marketprodlist.asp?ManID=Shimano&adtype=&AreaID=&CatID=12&BottomPrice=&TopPrice=&GroupID=5&SearchAd=&ordby=



חזרה לפורום