נושא: למה שוב אויד? תאריך: 7/30/2012 2:46:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
כנס כאן באתר ותראה יש דאור משומשים ב 250 יש XT משומשים ב 550 שהם מעצורים ברמה גבוהה מאד
http://www.harim.co.il/Yad2/marketprodlist.asp?ManID=Shimano&adtype=&AreaID=&CatID=12&BottomPrice=&TopPrice=&GroupID=5&SearchAd=&ordby=
|