הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2012 10:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ובולם באורך 200 יכנס שם?
נושא: ובולם באורך 200 יכנס שם? תאריך: 7/30/2012 10:59:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

לפי התמונות (האופניים שלך הם מלפני 2011?), אני לא בטוח שלא ייוצר מגע בין חלקים בשלדה.

בנוסף, הגיאומטריה עם בולם E2E=200 תהיה בעלת היגוי "עצבני" יותר (כ70 מעלות בראש במקום 69), הציר המרכזי יתרומם בכסנטימטר וירים את מרכז הכובד בהתאמה. שום דבר שאי אפשר להתרגל אליו, אבל...
אלה הם אופני AM, עם מהלכים וגיאומטריה מתונים מלכתחילה יחסית למקובל בתחום - והשינוי הזה לא יחמיא להם ככאלה.

אבל השאלה העיקרית היא, איך יתבטא האופי השונה של בולם קפיץ על המתלה הזה. אם אני מבין נכון יש לך את הדגם שלפני 2011, ולפי מיטב הבנתי יש לו מתלה בעל יחס מינוף משתנה (Falling Rate), מה שמתכתב יפה מאוד עם בולם אויר, ולא עובד (לפחות בשבילי) עם בולמי קפיץ.

בשורה התחתונה לדעתי אם אתה רוצה להחליף בולם - קח בולם אויר אחר באותה מידה.


דרך אגב, טיפול "לפחות פעם בשנה וחצי" איננו מספיק. על פי היצרן צריך טיפול חלקי כל 50 שעות רכיבה, וטיפול מלא כל 100 שעות, אחרת מתבטלת האחריות.

אם אתה רוכב יותר משעתיים בשבוע, זה אומר שלא טיפלת בו מספיק - לא פלא שהוא לא מתפקד.
ישנם בולמי אויר שימשיכו לעבוד גם לאחר הזנחה כזאת (אם כי ברור שהביצועים שלהם לא יישמרו כמו בבולם שמטופל על פי המלצות היצרן).

בהצלחה


חזרה לפורום