טקסט הודעת פורום
7/31/2012 1:52:00 PM
דני ברץ
לדעתי כן
נושא:
לדעתי כן
תאריך:
7/31/2012 1:52:00 PM
מחבר/ת:
דני ברץ
ההבדלים הם בעיקר במודולציה מבחינת כוח עצירה יתרון קטן לSLX.
לטעמי גם הדאור יותר מוצלח מהאליקסיר ככה שעדיין זה יהיה שידרוג משמעותי
חזרה לפורום