הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/31/2012 1:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ברץ עם תוכן  לדעתי כן
נושא: לדעתי כן  תאריך: 7/31/2012 1:52:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ

ההבדלים הם בעיקר במודולציה מבחינת כוח עצירה יתרון קטן לSLX.
לטעמי גם הדאור יותר מוצלח מהאליקסיר ככה שעדיין זה יהיה שידרוג משמעותי


חזרה לפורום