הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/31/2012 2:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eli bel עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 7/31/2012 2:10:00 PM
מחבר/ת: eli bel

אני אשקיע ב SLX עם רוטור מתאים



חזרה לפורום