טקסט הודעת פורום
| 8/1/2012 9:47:00 PM |
|
נושא: פירוק קראנק והרכבה בשלדה אחרת תאריך: 8/1/2012 9:47:00 PM
מחבר/ת: ל ב
שלום למכובדים, מישהו יודע להסביר (בקווים כלליים) כדי שלא אהרוס, כיצד מפרקים קראנק ומרכיבים אותו בשלדה אחרת(הקראנק הינו סינגל ספיד ואני רוצה לפרקו ולשים בשלדה שיש בה היום קראנק עם 3 גלג"ש. תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|