נושא: לנערים שרוכבים ומי שמכיר נערים שרוכבים תאריך: 8/4/2012 10:39:00 PM
מחבר/ת: יהותן אור-חוף
אני מקים קבוצת אופניים לנערים בגילאים 13-16 לרכיבת אול מאונטיין הרעיון הוא רכיבות יערות ובסינגלים ביזור המרכז שלא רחוקים ממנו לפחות. רוצה לבנות קבוצה של 5-6 נערים משהו כזה אז מי שרוכב בגיל הזה ומי שמכיר מישהו שרוכב בגיל הזה שידבר איתי
|