נושא: זנב קשיח 29 למתחיל תאריך: 8/5/2012 12:09:00 PM
מחבר/ת: Tal
שלום אני בהלבטות בין מספר דגמים התחלתי עם תקציב של 3000 ליד שניה ולא מצאתי כלום אז הגדלתי תקציב 4 ומעלה אם שווה ועכשיו אני בדילמה בין מספר אופציות ואשמח אם תוכלו לעשות לי סדר בראש אלו האופציות : מרידיאה - http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=779&ArticleID=3862&Page=1 או להוסיף 1000 שקל ולקחת כבר את http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=779&ArticleID=4455&Page=1
או אולי את הGT - http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=778&ArticleID=3844&Page=1 (או שנתון אחד אחרוה ב3.5 ?)
יותר קרוב לבית הציעו לי Fuji Tahor 3.0 בסיסות ה5 או את ה2.0 יד שניה או את http://www.recycles.co.il/?categoryId=49511&itemId=172584 ובמקום אחר את הScot Scale עם RockShox
אז האם שווה לחרוג מה5 בשביל אחד הדגמים בסוף? המטרה להיות עם האופניים לפחות 4-5 שנים
אשמח לשמוע דעות לכאן ולכאן
תודה מראש טל
|