נושא: החלפת ציר מרכזי תאריך: 8/7/2012 3:43:00 PM
מחבר/ת: אסף
צריך עזרה בהחלפת ציר מרכזי: יש לי קראנק של fsa והציר המרכזי שלו מרעיש ( Mongoose super otero 09 ) 1. האם רק ציר מרכזי של אותה חברה מתאים 2. איך יודעים אם זה הברגה אנגלית או איטלקית 3. האם חייב מפתח מומנט כדי לסגור בחזרה 4. האם ישנה אפשרות לדעת את המידות במדויק ללא פירוק מוקדם (ואת סוג ההברגה) אם יש עוד משהו לדעת לפני שחושבים על החלפת הציר אני אשמח לדעת... תודה
|