טקסט הודעת פורום
| 8/7/2012 4:47:00 PM |
|
נושא: רוחב צמיג תאריך: 8/7/2012 4:47:00 PM
מחבר/ת: יאיר טובי
שלום לכולם,
כרגע אני רוכב על צמיג אחורי קנדה נביגל 1.95 חשבתי להחליף למקסיס אדוונטג´ 2.1 הנביגל הוא צמיג די רחב אשמח לשמוע דעות נוספות
תודה יאיר
|
חזרה לפורום |
|
|