הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/7/2012 4:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר טובי עם תוכן  רוחב צמיג
נושא: רוחב צמיג תאריך: 8/7/2012 4:47:00 PM
מחבר/ת: יאיר טובי

שלום לכולם,

כרגע אני רוכב על צמיג אחורי קנדה נביגל 1.95
חשבתי להחליף למקסיס אדוונטג´ 2.1
הנביגל הוא צמיג די רחב
אשמח לשמוע דעות נוספות

תודה יאיר


חזרה לפורום