הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2012 8:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nativ עם תוכן  לחץ
נושא: לחץ תאריך: 8/9/2012 8:03:00 AM
מחבר/ת: nativ

הדרך הכי טובה זה לשבת על האופניים ולקום ולראות שהבולם שקע כשישבת בין 25% ל-30%

אם אתה רוכב עם תיק רכיבה עדיף לשים אותו עליך כשאתה בודק כדי לדמות מצב אמיתי...



חזרה לפורום