טקסט הודעת פורום
| 8/9/2012 8:03:00 AM |
|
נושא: לחץ תאריך: 8/9/2012 8:03:00 AM
מחבר/ת: nativ
הדרך הכי טובה זה לשבת על האופניים ולקום ולראות שהבולם שקע כשישבת בין 25% ל-30%
אם אתה רוכב עם תיק רכיבה עדיף לשים אותו עליך כשאתה בודק כדי לדמות מצב אמיתי...
|
חזרה לפורום |
|
|