הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2012 7:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תומר תומר עם תוכן  אופני k2 3.2zed החלפת מעביר קדמי(עבדו עליי)
נושא: אופני k2 3.2zed החלפת מעביר קדמי(עבדו עליי) תאריך: 8/9/2012 7:58:00 PM
מחבר/ת: תומר תומר

שלום לכולם,רכשתי את האפניים הנ״ל ולמען האמת הם נראו במצב טוב,יותר מדי טוב למען האמת...כאשר רכשתי אותם(משומשות,לא גנובות)שמתי לב כי המעביר הקדמי אינו מצליח להרים את השרשרת עד לגלגל החיצוני אלא רק לשניים הפנימיים,לאחר בירור באינטר׳ כתוב שם שהם24 הילוכים אך לי יש 3 גלגשים מקדימה ו7 מאחור וזה מוזר...בכל מקרה הלכתי לחנות אופניים והמוכר אמר לי שהמעביר הקדמי לא מקורי וידית ההילוכים גמורה,החליף לי לאחת זולה ביותר ואת המעביר הקדמי לא הצלחנו לכוון(לטענתו הרכיבו מעביר שלא תואם לגלגלי השיניים)הבעיה היא שגם כאשר המעביר מתוח עד הסוף הוא עדיין לא מגיע לגלגל הגדול ביותר,אחרי כל החפירה הזאת הייתי רוצה לדעת אם מישהוא יודע בוודאות איזה מעביר קדמי מתאים לי ומה העלות והאם שווה לתקן או להעיף את האפניים מפאת חוסר כדאיות כלכלי.אודה לעוזרים,תומר


חזרה לפורום