טקסט הודעת פורום
8/11/2012 7:54:00 AM
שי סורוקה
יהיה קצת צפוף...
נושא:
יהיה קצת צפוף...
תאריך:
8/11/2012 7:54:00 AM
מחבר/ת:
שי סורוקה
:) הכי טוב תבדוק. אם תצא לשטח אני מאמין שתהנה יותר מרכיבה על כביש. אם הכביש הוא המטרה שלך תצטרך ליסוע כמה קמ טובים ולהחליט. :)
חזרה לפורום