הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/11/2012 7:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  יהיה קצת צפוף...
נושא: יהיה קצת צפוף... תאריך: 8/11/2012 7:54:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה

:) הכי טוב תבדוק. אם תצא לשטח אני מאמין שתהנה יותר מרכיבה על כביש. אם הכביש הוא המטרה שלך תצטרך ליסוע כמה קמ טובים ולהחליט. :)


חזרה לפורום