נושא: שאלה לגבי טיפול לבולם אחורי תאריך: 8/14/2012 10:52:00 AM
מחבר/ת: דניאל
אני עושה טיפול לבולם האחורי שלי (FOX DHX 3). כשפתחתי את שרוול האוויר יצא ממנו גומייה קטנה שמנמנה שלא מסתדרת בשום מקום ולא נראת כאילו היא חלק מהבולם, ואין אותה בסט החדש. מישהו מכיר את הבעיה או מאיפה הגומייה הגיעה. אשמח לכל רעיון תודה :)
|