הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/14/2012 11:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  ובשום אופן...
נושא: ובשום אופן... תאריך: 8/14/2012 11:43:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

אל תנסה לפרק את הבוכנה מהמוט על מנת לשים גומייה חדשה.
אם תנסה זאת מבורג האלן תערובת של שמן וגז ניטרוגן.


חזרה לפורום