טקסט הודעת פורום
8/14/2012 11:43:00 AM
גיא בראל
ובשום אופן...
נושא:
ובשום אופן...
תאריך:
8/14/2012 11:43:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
אל תנסה לפרק את הבוכנה מהמוט על מנת לשים גומייה חדשה.
אם תנסה זאת מבורג האלן תערובת של שמן וגז ניטרוגן.
חזרה לפורום