טקסט הודעת פורום
| 8/14/2012 8:32:00 PM |
|
נושא: בלמי דיסק תאריך: 8/14/2012 8:32:00 PM
מחבר/ת: Dor Dveer
שלום! לאחרונה עברתי לבלמי דיסק הידראולים (פורמולה R1) ושמתי לב שהם חורקים המון, ואחרי ירידות כשהם חמים אפילו עוד יותר. האם זה תקין? כל בלמי הדיסק עושים את הרעש הזה? תודה דור.
|
חזרה לפורום |
|
|