הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/14/2012 8:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Dor ‎‎Dveer עם תוכן  בלמי דיסק
נושא: בלמי דיסק תאריך: 8/14/2012 8:32:00 PM
מחבר/ת: Dor ‎‎Dveer

שלום!
לאחרונה עברתי לבלמי דיסק הידראולים (פורמולה R1) ושמתי לב שהם חורקים המון, ואחרי ירידות כשהם חמים אפילו עוד יותר.
האם זה תקין? כל בלמי הדיסק עושים את הרעש הזה?
תודה דור.


חזרה לפורום