נושא: בחירת Headset תאריך: 8/16/2012 1:38:00 PM
מחבר/ת: דניס ז
שלום לכולם,
ברשותי אופני סינגל ספיד Kona Unit 2012. ברצוני להחליף את ההדסט הסטוק של FSA אשר הגיע עם המפרט המקורי.
מהחיפוש הקצר שביצעתי נתקלתי בכמה סוגים - Chris King , RITCHEY ו Token. מה עדיף, מה יותר/מה פחות ? קוטר הציר של המזלג הוא 1 1/8 .
תודה רבה :)
|