הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/16/2012 1:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניס ז עם תוכן  בחירת Headset
נושא: בחירת Headset  תאריך: 8/16/2012 1:38:00 PM
מחבר/ת: דניס ז

שלום לכולם,

ברשותי אופני סינגל ספיד Kona Unit 2012.
ברצוני להחליף את ההדסט הסטוק של FSA אשר הגיע עם המפרט המקורי.

מהחיפוש הקצר שביצעתי נתקלתי בכמה סוגים - Chris King , RITCHEY ו Token.
מה עדיף, מה יותר/מה פחות ? קוטר הציר של המזלג הוא 1 1/8 .

תודה רבה :)


חזרה לפורום