הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/16/2012 1:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  השאלה...
נושא: השאלה... תאריך: 8/16/2012 1:52:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

למה אתה רוצה להחליף הד סט?
CANE CREEK לי אישית יש ניסיון מעולה איתם
(מיסב פתוח)FSA PIG DH ו-DH PRO(מיסב סגור) הדסטים שלא מוכנים למות ;)


חזרה לפורום