טקסט הודעת פורום
8/16/2012 2:01:00 PM
דניס ז
תשובה
נושא:
תשובה
תאריך:
8/16/2012 2:01:00 PM
מחבר/ת:
דניס ז
בגדול אני לא אוהב את הרעיון של מסבים פתוחים ולכן רציתי לדעת לאיזה הדסט עדיף לשדרג - זהו החלק היחידי שאף פעם לא ממש התעמקתי בו מבחינה מקצועית.
חזרה לפורום