הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/16/2012 2:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניס ז עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 8/16/2012 2:01:00 PM
מחבר/ת: דניס ז

בגדול אני לא אוהב את הרעיון של מסבים פתוחים ולכן רציתי לדעת לאיזה הדסט עדיף לשדרג - זהו החלק היחידי שאף פעם לא ממש התעמקתי בו מבחינה מקצועית.




חזרה לפורום