הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/16/2012 4:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  סתם מתוך עניין...
נושא: סתם מתוך עניין... תאריך: 8/16/2012 4:00:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

למה אתה לא אוהב את הרעיון של מיסבים פתוחים?
ניסיוני שונה משלך ואני יכול לומר בביטחון שה-FSA THE PIG שהיה
לי ועבר 3 זוגות אופניים שעבדו קשה מת לאחר 5 שנים.


חזרה לפורום