טקסט הודעת פורום
| 8/16/2012 4:00:00 PM |
|
נושא: סתם מתוך עניין... תאריך: 8/16/2012 4:00:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
למה אתה לא אוהב את הרעיון של מיסבים פתוחים? ניסיוני שונה משלך ואני יכול לומר בביטחון שה-FSA THE PIG שהיה לי ועבר 3 זוגות אופניים שעבדו קשה מת לאחר 5 שנים.
|
חזרה לפורום |
|
|