הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/16/2012 4:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  בד"כ זה קורה...
נושא: בד"כ זה קורה... תאריך: 8/16/2012 4:25:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

בגלל הצלבת הילוכים,שימוש בפלטה הדולה מקדימה ו-4 הגדולות מאחורה או
הקטנה ביותר מקדימה ו-4 הקטנות מאחור,פעולה זו יוצרת מעבר לרעש מהמעביר הקדמי
מתיחת שרשרת והאפשרות שהיא תקרע.
במידה ולא זה המצב אז תנסה לבצע כיוון עדין עם הרגולז´ שבשיפטר.


חזרה לפורום