נושא: אתה מאוכזב בצדק תאריך: 8/17/2012 9:44:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
השלדה טובה, אבל הרכיבים פחות מבסיסיים.
ועדיין תוכל לרכב איתם שבילים נוחים, ואת ההילוכים אפשר לכוון בצורה טובה. אם תחליט שאתה ממשיך בתחום, כדאי בהחלט לשדרג - אופניים משומשים ברמה טובה לשטח יעלו לא יותר ממה שאלה עלו כחדשים. דרך אגב, אפשר לשדרג להם חלקים (כאמור, השלדה טובה), אבל זה יעלה לא פחות מלקנות אופניים שלמים אחרים כך שהכדאיות מוטלת בספק.
לפני ירידה לשטח כדאי לכוון את ההילוכים, ולודא שהבלמים תקינים ועובדים היטב. הייתי בודק גם את מצב הצמיגים - אחרי שנה וחצי (אם אלה המקוריים) סביר להניח שהגומי התייבש, והסיכוי לתקר גדול יותר.
בהצלחה
|