הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/18/2012 1:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבי בר-דוד עם תוכן  נגנבו סטאמפג´מפר חדשות
נושא: נגנבו סטאמפג´מפר חדשות תאריך: 8/18/2012 1:38:00 AM
מחבר/ת: גבי בר-דוד

אחרי חודש בלבד (!!) נגנבו הסטאמפי החדשות :mad:

STUMPJUMPER COMP FSR 2012, צבע שחור מט+ זהב (הכי יפה שיש).
מידה S.

נגנבו באשדוד לפני כשבוע וחצי, יחד עם הז"ק SCOTT ASPECT 20, בלבן ואפור, ועליהם הכיסא של הילד (שנשאר עצוב מאד).

הוגשה תלונה במשטרה כמובן ומספר השלדה בידי, אבל לא משם תבוא הישועה..

העלתי דף פייסבוק עם תמונות לטובת הפצה מהירה:
http://www.facebook.com/gabi.bardavid?ref=tn_tnmn#!/media/set/?set=a.527151383967008.135285.100000164545732&type=1

בבקשה עזרו להפיץ ולפקוח עיניים. דגם וצבע כזה במידה S לא נמכרו הרבה...


חזרה לפורום