הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2012 7:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה בנו עם תוכן  התלבטות בשדרוג
נושא: התלבטות בשדרוג תאריך: 8/19/2012 7:48:00 AM
מחבר/ת: משה בנו

שלום לכולכם
אשמח לקבל ייעוץ לגבי אפשרות שדרוג של אופני scott genius 50 משנת 2007 אל מול rocky mountain etsx 70 שנת 2006
שניהם מטופלים ומתוחזקים כיאות (עברו בדיקות מקיפות). פשוט לפני שהתחלתי להתרוצץ בין חנויות, חבר של חבר הציע לי את הרוקי שלו תמורת הסקוט שלי, תמורת סכום של 1500 ש"ח
האם כדאי? זה כזה הבדל או עדיף להוסיף עוד כסף ולעלות בשנתון?
תודה


חזרה לפורום