טקסט הודעת פורום
| 8/19/2012 12:01:00 PM |
|
נושא: תודה על התגובה תאריך: 8/19/2012 12:01:00 PM
מחבר/ת: מתן פ
תודה על התגובה העניין הוא שאפילו בנסיעה עירונית זה קשה עם ההילוכים שלהם, לא הכי טובים וגם כל הזמן יש קליקים כאלו באזור הגלגלי שיניים, כאילו זה על חצי הילוך ועובר לבד
האם מוכרת לך קבוצת רכיבה שאפשר להצטרף אליה ?
|
חזרה לפורום |
|
|