הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2012 8:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שאלת השאלות - למה להחליף
נושא: שאלת השאלות - למה להחליף תאריך: 8/19/2012 8:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

לטעמי האישי הרוקי עדיפים לחלוטין. המתלה של הסקוט, ובעיקר הבולם הייחודי והבלתי ניתן להחלפה (שאיננו מן המוצלחים ביותר) פוסלים את החבילה מראש, וזה עוד לפני השואת מפרטים.

האינטרס שלך ברור - עליה באיכות תמורת ירידה חסרת משמעות בשנתון, שהוא פרמטר כמעט חסר חשיבות באופניים.
אבל מה האינטרס של רוכב שיש לו רוקי במצב מצויין (על פי עדותך) להחליף אותם בג´ניוס? :suss:
אישית לא הייתי חושב אפילו לעשות החלפה כזאת תמורת סכום כזה (במקומו)...

אם אני טועה ואין בעיות נסתרות - לך על זה בלי היסוס. לדעתי האישית אתה רק מרויח בעסקה הזאת.


חזרה לפורום