נושא: הבעיה היחידה שאני רואה עם מוטות ארוכים מגג הרכב תאריך: 8/20/2012 5:47:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
היא ראשם של המתכופפים להיכנס לתוך הרכב... אפשר לרפד את הקצוות, לסמן אותם בצורה בולטת, ואולי למקם אחרת את הגגון (קדימה-אחורה, אם אפשרי).
אני מניח שהמרחק בין דפנות הרכב שלך גדול מ120ס"מ, כך שחוקית אין לך בעיה, וגם בנסיעה אין עניין בטיחותי. השינוי באוירודינמיות חסר משמעות.
בהצלחה
|