הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2012 5:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הבעיה היחידה שאני רואה עם מוטות ארוכים מגג הרכב
נושא: הבעיה היחידה שאני רואה עם מוטות ארוכים מגג הרכב תאריך: 8/20/2012 5:47:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

היא ראשם של המתכופפים להיכנס לתוך הרכב...
אפשר לרפד את הקצוות, לסמן אותם בצורה בולטת, ואולי למקם אחרת את הגגון (קדימה-אחורה, אם אפשרי).

אני מניח שהמרחק בין דפנות הרכב שלך גדול מ120ס"מ, כך שחוקית אין לך בעיה, וגם בנסיעה אין עניין בטיחותי.
השינוי באוירודינמיות חסר משמעות.

בהצלחה



חזרה לפורום